Tack gode gud!

Idag är äntligen tivolit borta! Ni som har varit där kanske förstår vad jag menar. Ett tivoli har aldrig varit dåligt och jag har fan aldrig mått illa. Så äntligen har de packat sina väskor och stuckit. Stackars nästa stad de åker till, stackars människor.
Nu är det sista timmen tills det blir dagen då lovet är slut och skolan börjar. Imorgon suck. Men det här har varit ett ganska bra lov yaao haha.
Nu på kvällen har jag hållt på med den här jäävla svenskauppgiften som aldrig kommer ta slut! (Blubb har inte jobbat så mycket heller på den men hata) Har skrivit sämsta dikten ever.
Tihi, aså det är så kul att skriva på ett sånt här tangentbord *tönt
Men nu ska jag väl kanske smsa lite mer med Emilia haha och läsa Linas kvällsbok - som jag bara äälskar. Och då menar jag båda sakerna i kursiv text hahah.


Björn Gustafsson - 11 oktober, Musikhuset




Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Em

Hur många filmtitlar kan du hitta i bilderna?
Spanna in dem på min blogg!

2008-05-04 @ 23:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0