Varför har du en melon i fittan?

Yo brotha.
Jag är en idiot som inte pluggat idag , till engelska provet. Känner att jag borde gjort det.
Men men , det som händer händer hahah. Eller ska jag kanske säga "det som hände har hänt" ? Eller vafan han snacka om. Engelskan får iaf vänta till imorgon. Idag var det riktigt kul på teatern iaf, roliga människor där asoo.
18 maj Lilla Teatern är det föreställning, varför inte komma och kolla ? ;) I know you want to. Dock typ barnförbjuden haha.
Kom på att jag bara skriver i en kategori. But who gives a fuck, huh?

Nu ska jag läsa ,

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Gloria

hahah björn är ju som han är

2008-05-09 @ 18:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0