Babybaby

Haha igårnatt hände en liten incident igen med min näsa :p Kalle hade somnat i soffan i mitt rum och jag väckte honom. När jag skulle hjälpa honom att resa sig råkade han slå i huvudet rakt på min näsa, and I promise you, min näsa öppnade sig haha x) Kändes som att halva golvet blev täckt med blod, och nyvakna Kalle fick springa efter papper. Men det slutade iaf rinna ganska snart och there's no blood on my floor anymore höhö. :)
Vaknade runt halv tio idag, förstår inte varför jag vaknar så tidigt :o Men gick upp, åt frukost, kollade på Fab 5.
Alva och jag har fått värsta dampen nu på morgonen och vi ska utomlands. Vi vet inte hur, vi vet inte när, men va fan orka vara kvar här. Vår bästa tid är nu, eller hur? Well.

Kalle har precis lämnat den andra datan, så jag tror jag ska spela lite Sims nu.

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0