Go Özz, Måns, Soran och Björn!

Det var riktigt bra ! :D 
De är alla fyra så himla roliga att man skrattar åt minsta lilla sak . Verkligen jättebra, worth the money!
Lite sorgligt bara att Björn hade samma skämt, som jag har hört på youtube och sånt. För nu kände jag igen allt haha. But I guess att jag helt enkelt får skylla mig själv att jag gjorde det höh. Man skratta lika mycket ändå x)
Oh gosh, juste! När vi var utanför salen och väntade i Musikhudet öppnas därrarna till hissen och ut kommer Kelson, och bakom honom står inga mindre än Björn, Özz, Måns och Soran! Jesus vi får värsta chocken haha. Sen såg vi de nere i entrén också. Nice guys.
Jag är jättetrött, så jag tror jag faktiskt jag ska sova ganska snart haha.
Men först ska jag kolla in den nya Walkman mobilen jag planerar att köpa:) But it's a looong way to go..

Walkman W902. MY BABY!

                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0