Ihihi-i-i-ghr-i-ighf-i-i

Idag hade jag en bra morgon :) Vaknade runt tio, steg upp och åt en wonderful frukost! Amerikanska pannkakor ( med sirap, banan och kanel haha), kaffe, juice, godaste brödet . Thank you jeesus!
Sen ringde Therese och frågade om jag kunde följa med henne till Stenhagen och träffa en kille. Jag fick lite bråttom och mitt i allt började jag blöda näsblod -.- Haha men tillslut kom jag till busshållsplatsen vid Gränby där Therese väntade på mig. Kom på nu på kvällen att jag glömde min cykel där, höh. Vi åkte till Stenhagen och tittade på massa innebandymatcher och sen var jag tvungen att sticka, så jag hann inte träffa den där lilla killen :(
Var på stan med pappa och Kalle, haha é man cool eller é man cool? Iaf så letade vi efter en födelesedagspresent åt Rasmus som fyller tjugo. Vi har köpt en riktigt skojig sak.
Har myst hos Sara och Gloria till typ tio, mihihihihiih

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0