Mensvärk

Tjenis!

En enda dag kvar, sen är det HÖSTLOV! Goddamnit, i'm longing! 
Idag slutade vi ett, för vi hade hål från spanskan och slöjden, frid och fröjd. Gick hem till Emilia ett tag och kollade på Våra bästa år som vanligt hahah x) 
Sen så gick vi alla tjejerna ner på stan till Musikhuset, där det var gymnasiemässa idag! Jag tycker det var jättebra verkligen, man fick mycket information om alla skolor och så. :)
Nu står valet mellan Internationella Gymnasiet och Boland. Katedral lät väldigt intressant också med sina språkinriktningar. Man, this is tough. 
Haha har fullt med gratisgrejer och broschyrer, lappar i min påse nu. Godiset har jag ätit upp ofc. 
Pappa kom ner vid sju nångång, och jag gick runt lite med honom där. Han har en del kontakter i skolorna så det är ju bra x) Stod länge vid Internationella och Boland, super! Sen blev jag skjutsad på pappas pakethållare och i hans jacka, från stan och vi åkte runt lite i hans gamla hood i kvarngärdet. Där hälsade vi på lite av hans gamla grannar :p
Nu måste jag göra lite läxor kom jag på Jesus!

Puss&kram
 


Kommentarer
Postat av: mhalin

guud vilken trevlig liten tur du och din pappa hade ! ååhh, jag vill också ha en sån liten stund med min pappa.. (a) men men , <3

2008-10-24 @ 00:07:21
URL: http://cconfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0