Ciccis vågade underkläder!

Helluu.

Igår var det Stockholm med tjejerna:) Det var kulkul, bättre än förra gången hah. Nu var vi inte så jättemånga, och vi delade på oss när det behövdes.Goodie. Jag köpte två tröjor, en halsduk, smycken, mascara och foundation. Letade efter ett par jeans, men hittade inga. Jag orkade inte leta så mycket heller x)
Vi åt på Kungshallen, muums. Delade med Malin, vilket inte var så bra kanske eftersom vi har väldigt olika smak när det gäller mat höhö. Men vi hittade en jättegod nachotallrik (Grande de Luxe) med vegetarisk färs!
Emilia såg sin kära Sony Ericsson w905, and she was close to tears. Haha.
Vi missade tåget hem och fick vänta en timme, Sandman släpade runt mej runt halva stationen haha. Lennie, lennie, lennie... :p
Jag kanske måste lämna tillbaka nånting, för jag tror min pengar är så gott som slut, och det är inte bra. Behöver ju till bubblan imorgon;)

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: sandman

asså vafan ! ALLA skriver om mina jävla trosor ahahah var där de som är såååå himla kul med dom och ursäkta mig men vadå "vågade" ? alla trosor är ju föööörf*n vågade ! (ursäkta mitt språk) hahaha ;)<3 ha de så trvligt i the bubble/gloris hem hahah ;)

2008-10-29 @ 19:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0