Blir galen

Kan folk sluta vara så jävla fixerade vid sina kroppar? Sluta klaga över minsta kilo upp eller ner? Okej, om man har riktiga problem. Men, det är det inte många som har. Alla snackar om sina kroppar och vad som är fel och vad som borde ändras, :

-Aså ärligt, kolla minal lår!
-Men minaa då! Så jävla fula!
-Nej men kolla hur de ser ut när jag sitter såhär!
-Men mina är ju värre!
-Men min mage
Blablabla......

Man ger aldrig sig själv nån komplimang. 
Jag har själv börjat tänka mer och mer på min egen kropp nu, börjat jämföra. Vet inte om det är för att alla andra snackar om det hela tiden.



Är det såhär du vill ha det? Nöjd?

Kommentarer
Postat av: Janna

ja, alltså man borde skapa en lärarjogg egentligen! :p

jag håller med dig där om alla dessa kroppskomplex! man ska ha kött på benen! vem vill vara ett benrangel liksom?

2008-09-11 @ 17:07:32
URL: http://jannamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0