Fan, nu har jag glömt dagens replik x)

Hinner med ett kort inlägg nu innan jag ska ner och duscha. Sitter här och lyssnar på TH, som varit på hela dagen ofc hah. Jag har varit heelt deckad hela dagen! Haha kan ju bero på igår , ;)
Det var en händelserik kväll, men det mesta var askul! Alla tjejerna åkte hem till mig efter stan och sov . Myys.
I love you chics' :)
På dagen igår, var det ju Mistys 1 års-kalas! Haha det kom massor med folk hem till Glorias place.
Misty is such a cutiiee mihihi x) Det var massa barn där som lekte och hoppade omkring, hahah bevakade av mig, Sara och Gloria som satt i ett hörn och drömde oss bort till barndomens tider.

Så idag har alltså varit en helt deckad dag, tjejerna åkte hem tidigt. Fast aa jag har ändå varit tvungen att göra massa läxor (fortfarande fysiken kvar -.-), städa lite och sånt.
Jag och Alva ska nog vara med varann en kortis nu ikväll också :)

Men det har vart en roolig helg iaf !

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0