Håll er i skinnet

Hejhej. Jag borde så städa mitt rum, nu när jag har tid och allt! Gah jag skaa.
Nu ringde Malin nyss, ska möta henne halv runt halv två imorgon på busshållsplatsen och hon ska lämna sina saker här. För imorgon är det ju Kulturnatten!  Och för er som inte bor i Uppsala och inte vet vad det är, så kan jag berätta det nu.
Det är som en liten festival eller fest i hela Uppsala, mest inne stan då. Det är fullt med aktiviteter haha överallt på dagen och på natten. Men aa ungdomar är väl inte precis där för att gå på aktiviteter alltid host host.
Men iaf, så typ nio st tjejer sover hos mig imorgonkväll! Vi ska alla klämma in oss Rasmus lilla trånga rum , men det går säkert hah!
Idag har verkligen varit en skitrolig dag! Hjalmars Hjältar gruppen i skolan (haha låter som värsta töntarna) hade inga letioner idag utan åkte till nån mystisk sportstuga! Haha men det var jättekul verkligen. Alla var avslappnade och sociala haha;)

Nu ska jag städa mitt rum gah

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: GM

Tack snälla du :) Ikväll blir det bara att ta det lugnt för min del och att njuta av att äntligen vara ledig haha :)

2008-09-12 @ 21:25:48
URL: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: GM

Nej men eller hur, känner också att det är behövligt nu :)

2008-09-12 @ 22:03:07
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0