Hk!!

Hallu.

Teven var på där nere så jag hörde nyss på nyheterna om nån ny sjukdom på djur som heter blåtunga. Det verkar inte roligt alltså, riktigt allvarligt. Det är väl nya krisen efter galna ko-sjukan och fågelinfluensan. Det känns väldigt längesen föresten haha.

Alva gick nyss hem, vi har kollat på Sex and the city mohah. Den var skitbra ;) Annars hade jag och Alva allmänt mysigt haha.

Juste, imorgon är det orientering gah! Ska tandläkaren så jag måste åka med de resande eleverna, men jag går med Malin och Rebecka så :) Gah imorgon är det tandställning på underkäken som gäller buhu.

PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: mhalin

- får du under imorgon ?! :O då är vi två med dett, <333

2008-09-29 @ 21:47:59
URL: http://cconfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0