No music, no sunshine.

Jag lever ett liv med hörlurar igen! Min lycka är fullständig hahah! Det känns som en bit av mig har varit borta ett tag och äntligen kommit på plats. Mohah. Man, I'm nothing without music. Jag behöver det verkligen runt mig hela tiden.
 
Idag var jag nere på stan och kikade in i den nya affären Rut m.fl . Inget speciellt. Likadan som alla andra. Tacka vet jag iaf affärer som Vero Moda typ, de har lite mer egen stil.
På stan träffade vi bla. William som bjöd oss på biskvier ;)
Jag åkte hem och åt lite middag, sen till hem till Sara där hon, jag och Emilia hade en liten mysig svenne-kväll i soffan med program som Extra Extra. Haha men senare skulle Emilia iväg till donken och träffa några andra, jag funderade på att följa med but I ain't got no money liksom.
Så jag åkte hem från Sara vid elva. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, funderar på lite Sims. :)

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: sanna

sv: tack :)

2008-09-27 @ 08:25:04
URL: http://sannaknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0