Prima

Snart dags att lägga sig. Jag känner mig inte så jättetrött men det är väl för att man vaknar sent liksom. Har haft en jätterolig kväll verkligen ;D
Jag och Sandy åkte till Tessas farbror i Årsta haha för att titta på hennes lilla nyfödda kusin. Soo cuute mihih. Sen åkte vi därifrån med Tessa och mötte Tanya, Roni och två andra småkillar mohah. Vi röjde runt i Årsta, mysigaste var ändp när vi låg och kollade på den stjärnklara himmlen på Årstakullen. Wonderful.
Sen var det dags att åka hem. Kom hem lite innan tio och då ringde töntarna Kelson och Leo haha. Men sen satte jag mig direkt vid HKn och har hållt på med det ett tag. Usch vad jobbigt det är :(

Nu kände jag att det här blev ett ganska ointressant inlägg. Haha, men wtf that's life. ;)

Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0