Alviehoe

Det mesta av den här dagen har jag inte gjort nåånting. Najss :)
Det var ftgmöte idag, jag kunde inte gå, men jag gav beskedet till Javad att jag ska med till JÄRVSÖ! Kommer bli så roligt! Jag har aldrig åkt slalom i hela mitt liv haha, the first time... Hoppas jag inte gör bort mig helt x)
Tittade faktiskt lite på Grammisgalan hemma hos Alva nu på kvällen, vill bara säga att jag vill bara spyy av äckel EMD. Som svenska backstreet boys.
Men Lykke Li var med och hon är bra ;)

Nu måste jag göra mig iordning. Gah har fortfarande inte fattat att det är skola imorgon. Nu är det slut på dessa softa dagar. Jag tror jag kommer kollapsa.

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: sara

Åh nej vann EMD nåt :O!

2009-01-08 @ 18:00:09
URL: http://sariiiih.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja, det är sjukt underbart och det är snyggt till typ allt! ;D

2009-01-08 @ 18:19:22
URL: http://bjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0