Don't loose your trust

Hejsan,

Vet inte om jag är sjuk eller nåt, känner mig iaf helt borta och har ont i hela kroppen, och väldigt nere. Mje.
Gloria har sovit över hos mig, och vi hade skoj. Vi var väldigt kreativa och played some music, finally. Riktigt kul. Vi gick och la oss vid gryningen hahah, men kom upp vid ett faktiskt. Vi åt fruktsallad till frukost, smaskens. 
Vi kollade också på en Coldplay dvd, it's the besto. Skumt extramaterial tough, haha.

Nej, nu tror jag att jag ska kolla på Flight, and maybe I feel a little better.
I think... I hope. HAHA.

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Coldplay är finfina

2009-01-04 @ 12:49:21
URL: http://mmmbopbadupadop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0