Lionking

Mitt internet funkade inte igår, så jag får skriva idag.
 
Igår var jag med coolingen Emmaaa. :)

Äntligen fick jag prova på Abba singstar! Det var jätteroligt, men jag upptäcke hur många låtar jag inte kunde :o Det känns liksom som att man kan alla låtar från dem, but i was wrong.
Idag åker vi till farfar, en tradition att åka dit och fira en "andra jul" med släkten. Men jag tror inte jag får några julklappar, för de var med och betalade till mobilen ;)
 
Senare kollade vi på älskadeälskade Lejonkungen (VHS såklart). Lillasyster Rebecka var med också, haha vi tog lite bilder!







Idag vaknade hela familjen till nåt riktigt konstigt! Eller iaf när vi kollade ut i trädgården. Nån har typ gjort ett stort peacemärke på vår gräsmatta! Det syns lite fotspår på vår altan, scaary. Haha maybe someone from the universe is here and "come in peace"....

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0