Halva reapriset,slick

Skola idag, men lyckligtvis slutade vi halv två ;) Tänk om alla dagar kunde vara lika sköna...
Efter stack vi och några av tjejerna ner på stan. Jag och Gloria skulle klippa oss, så vi gick runt och letade efter nån billig saloon. Vi hittade allt från 410 till 260 kr, där vi klippte oss. Är väl ganska nöjd, frisörer ska alltid göra saker med mitt hår som jag hatar! De slickar alltid ner det med vax och aa det blir allmänt fult. Men när jag fixat det lite själv nu är det helt okej, känns inte som mitt hår haha! :)
Jag var också på stan för att hitta en present åt Kalle, det blev en Herman Hedning bok som kostade inte mindre än 170 kr! He better appreciate it ;p
Köpte också en stor tröja jag velat ha väldigt länge, nedsatt från 500 kr till 125 kr! That's what I call rea! Hittade också overknee strumpor för 20 kr;)

Imorgon ska jag, Gloria, Amanda, Hanna och kanske Max åka skridskor! Kuul, har inte gjort det på evigheter, !

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: sara

(svar)gaah EMD.. -.-

2009-01-10 @ 15:59:40
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0