World Trade Center


World Trade Center. Kollade precis på den filmen. Och den var otroligt bra. Gud, vad jag har gråtit, haha. Den var riktigt hemsk. Den verkligen berörde, man mår liksom dåligt av att ha sett den. Man börjar tänka jättemycket av den också, på alla jävla krig och shit.
Filmen var iaf jättebra!

Annars har dagen varit super :) Det blev ju skridskodags haha! Så jag letade fram ett par halvmögliga skridskor i förrrådet, men dem fick duga x) Det blev jag, Gloria, Amanda, Max och hans lillebror! Det var otroligt kul att åka igen!
Long time no see liksom höhö.
Efteråt fikade vi vid stadsparken Max lillebror var kvar på isen, übermys. Sen traskade vi runt en del på stan innan vi åkte hem :)

Nu kollar jag på lite Coldplay videor och upptäckte en Trouble video jag inte sett! Hm, pretty skum.
Funderar på att kolla på lite Juno på mobilen sen, eller nån annan film.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0